Sunt site-uri cărora recesiunea le priește de minune. Printre acestea, LinkedIn – rețea de socializare profesională – probabil singura astfel de rețea care merită să supraviețuiască pe termen lung pentru că aduce valoare socială și nu doar consumă vremea cu inutilități.

Conform ratingurilor publicate de Nielsen Online, LinkedIn este a doua rețea socială dacă ar fi să le clasăm după procentul de creștere în luna septembrie – ba chiar prima dacă ar fi să ne uităm doar la categoria 35-49 de ani. Explicația ar fi că pe vreme de recesiune crește comunicarea dintre profesioniști care preferă mai degrabă să solicite recomandări pe LinkedIn și să găsească noi contacte decât să joace scrabble și să stea la palavre pe Facebook.

Dacă este cineva interesat de cum se construiește o rețea socială solidă pe o idee originală la vremea respectivă, recomand interviul cu fondatorul Reid Hoffman, de pe Venture Voice. De ascultat în special partea în care acesta povestește istoria incredibilă a PayPal, alt site revoluționar printre fondatorii căruia s-a numărat. O aventură unică istorisită de un om care a absolvit Stanford cu ideea de a deveni “un intelectual” :)

Aș menționa că spre deosebire de multe alte rețele sociale LinkedIn este profitabil. Detalii, detalii …

Acest post este și un soi de răspuns la cei doi rătăciți (sorry guys) care mi-au dat email întrebându-mă de ce nu mai zic nimic de Internetul românesc așa cum făceam “pe vremuri” și ce părere am despre Internetics. Nici o părere. Este plictisitor ca un meci între două echipe de divizia B.

A bon entendeur, salut !