Tot weekendul s-a făcut tam-tam pe diferite posturi de televiziune apropos de ecranele TV care se vor lumina în metroul bucureştean. Din aceste plasme ar urma să izvorască necontenit ştiri utile, orele de sosire ale trenurilor în staţii şi din când în când o mică reclamă.

Azi dimineaţă, în mare parte din staţii ecranele sunt încă închise – ce-i drept le-au scos din plasticul în care erau săptămâna trecută. Cele care funcţionează afişează în buclă informaţii de mare angajament grupate sub generice precum “Gossip” sau “Hollywood”. În numai câteva minute m-am pus la curent cu noutăţi privindu-le pe Pamela Anderson şi Amy Winehouse. Fontul cu care sunt scrise textele este desigur Comic Sans MS, cel mai urât şi mai aberant font din istoria umanităţii.

Reclamele sunt cam din 30 în 30 de secunde şi eu unul am prins numai spoturi pentru una şi aceeaşi firmă de asigurări şi servicii financiare. Mda, oricum toţi din domeniu sunt în budă din cauza evenimentelor din US.

Evident, nici un fel de date privind orarele garniturilor de metrou.

Doh.