ValleyWag publică o copie după ratecardul Facebook. Sponsorizarea unui grup, adică un banner 120×600 pixeli cu link plus grafică adaptată de către client pe paginile grupului, costă 100.000 $/lună, durata minimă a contractului fiind 3 luni.

facebook_ratecard.gif

Într-un post anterior pe ValleyWag, este divulgată și o formulă de banner pe pagina principală cu un preț de 10 USD CPM, valabil în februarie, posibil mărit între timp.

Premiul redacăiei la întrebarea: “câte microsecunde sunt necesare pentru a cheltui 100 EUR cu CPM în publicitate pe Facebook” ? și: “este posibil ca să-și recuperezi vreodată costul unei campanii de publicitate pe Facebook ?“.

Aud publicitarii în fundal: da, tati, dar awareness-ul ? Adică: ăuernăsul ? Chestia pe care orice om “umblat” de marketing spune clientului că a câștigat-o după o campanie online care nu i-a adus nimic … “știu că nu au venit decât 3 vizitatori [care probabil au dat click din grețeală], dar ia uite ce ăuernăs până la cer și-a crescut“.

Invidios, ziceți ? Probabil. Dar, realist.